Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace nebo vrácení zboží mě prosím vždy nejprve kontaktujte e-mailem na obchod@retro-gamer.cz, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Níže najdete podrobnosti o obou procesech.

Reklamace zboží

V případě, že je nutné reklamovat zakoupené zboží, postupujte následovně:

  1. Kontaktujte mě e-mailem – Do zprávy prosím uveďte popis závady a číslo objednávky.
  2. Zašlete zboží na reklamaci – Konzoli zašlete na adresu:
    Jakub Marek, Heleny Malířové 273/18, Praha 16900.
    Pokud konzole obsahuje paměťovou kartu, prosím, nezapomeňte ji přiložit, protože je nedílnou součástí zařízení. Pokud reklamujete pouze paměťovou kartu, stačí poslat tu.
  3. Doprava – Po předchozí domluvě můžete využít Zásilkovnu. Pro zákazníky z Prahy nabízím možnost domluvit se na osobním vyzvednutí zboží.
  4. Lhůta pro vyřízení – Reklamaci se snažím vyřídit co nejdříve, obvykle do 14 dnů, nejpozději však do 30 dnů.

 

Vrácení zboží

Pokud jste se rozhodli vrátit zboží v rámci 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, postupujte prosím podle následujících kroků:

  1. Napište mi e-mail – Na obchod@retro-gamer.cz mi pošlete žádost o vrácení zboží a domluvíme se na dalším postupu. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu.
  2. Kompletní balení – Vraťte zboží včetně kompletního příslušenství (např. kabely, paměťové karty) a v původním balení.
  3. Stav zboží – Zboží musí být bez známek opotřebení. Pokud bude zboží vykazovat známky používání (např. škrábance a oděrky nebo chybějící příslušenství), můžu vrácenou částku ponížit o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.
  4. Adresa pro vrácení – Zboží zašlete na adresu:
    Jakub Marek, Heleny Malířové 273/18, Praha 16900.
    Po předchozí domluvě můžete využít Zásilkovnu.
  5. Vrácení peněz – Peníze vám vrátím do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.